متن های کوتاه عاشقانه

متن های کوتاه عاشقانه

سر و ته حرفهایم را که بزنم

 

باز هم تویی که در سرم

 

ته حرفها را میزنی ...!

 

...............www.loveispunishment.loxblog.com...............

 

آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت

 

که ببارد بر تمام رخ تو شادی و شعف

 

و من از دور ببینم که پر از لبخند است

 

چشم و دنیا و دلت .....!

 

...............www.loveispunishment.loxblog.com............

 

دلم یک رمان میخواهد...

 

اولش من و تو باشیم ...

 

آخرش ما .....!!!

 

..............www.loveispunishment.loxblog.com...........

 

تک تک روزهایم را میسوزانم

 

تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات ...!!!!

 

..............www.loveispunishment.loxblog.com..........

 

به شوق دیدارت چه آب و جارویی راه انداخته اند

 

چشم ها و مژه هایم ...!!!

 

............www.loveispunishment.loxblog.com.........

 

یقین دارم روزی پروانه میشوی !!!

 

بگذار روزگار هر چه میخواهد پیله کند ...!!!

 

............www.loveispunishment.loxblog.com..................

 

همیشه در ریاضیات ضعیف بودم!!!

 

سالهاست دارم حساب میکنم

 

چگونه من بعلاوه ی تو شد فقط من !!!!

 

.................www.loveispunishment.loxblog.com..............

 

اگر تنهایی ام چشم مرا بست

 

اگر دل از تنم افتاد و بشکست

 

فدای قلب پاک آن عزیزی

 

که در هر جا باشد یاد ما هست...

 

.............www.loveispunishment.loxblog.com.........

 

قد تو به عشق نمیرسید!!!

 

غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد

 

اما

 

باز هم نرسید ...!

 

.............www.loveispunishment.loxblog.com.............

 

رشته محبت را باید به ضریح دلی بست

 

که خیال کوچ کردن نداشته باشد...!

 

..............www.loveispunishment.loxblog.com............

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دریافت کد پیج رنک گوگل